Warunki wysyłki
Kontakt
Polityka prywatności
Ogólne warunki
Zwrót i zwrot pieniędzy
Formularz odstąpienia
Warunki specjalne
Obsługa klienta Mammut
Obsługa klienta Lowa
Prawo dotyczące baterii
Ustawienia plików cookie
Masz możliwość odstąpienia od zamówienia w całości lub częściowo w przypadku niezadowolenia lub innych powodów oraz odesłania zamówionych artykułów w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Odpowiedni formularz odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj.
Towar należy odesłać na następujący adres:
tennistown GmbH
Enderstraße 88
01277 Drezno
Niemcy
Zwrot z Niemiec
Do zwrotu towaru w Niemczech najłatwiej jest skorzystać z dołączonego do przesyłki formularza zwrotu i zlecić zwrot DHL (Deutsche Post). Paczkę można po prostu oddać w dowolnym punkcie przyjmowania przesyłek Deutsche Post lub na poczcie. Zwrot z niemieckiego adresu jest dla Ciebie bezpłatny.
Zwrot z zagranicy
W przypadku zwrotu z zagranicy możesz zlecić dowolnego dostawcę usług logistycznych, niestety nie możemy zapewnić formularza zwrotu. Koszty zwrotu nie są przez nas pokrywane.
Wymiana
Niestety nie możemy zaoferować wymiany w ramach jednego zamówienia. Prosimy po prostu odesłać niechciane artykuły do nas i zamówić nowe artykuły lub np. pożądane alternatywy kolorystyczne lub rozmiarowe w naszym sklepie internetowym.
Wskazówki
Aby zapewnić sprawny przebieg zwrotu/odstąpienia od umowy, prosimy o zapoznanie się z poniższymi wskazówkami:
1) W czym powinienem zapakować zwrot?
Do zwrotu najlepiej użyć oryginalnego opakowania. Koszty wymiany opakowań sprzedażowych, które są częścią towaru, mogą być przez Ciebie poniesione.
2) Które artykuły są wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy?
Wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy są artykuły wykonane na specjalne zamówienie, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb (np. rakiety naciągnięte według Twoich wskazówek), towary, które z powodów ochrony zdrowia lub higieny nie nadają się do zwrotu, oraz usługi. Wyjątkowy zwrot takich artykułów jest możliwy tylko za naszą wcześniejszą zgodą.
3) Czy mogę używać produktów przed zwrotem?
Jeśli zwracasz używane lub nadmiernie używane towary, które były używane jak przez właściciela lub ponad to, co jest konieczne do sprawdzenia funkcjonalności i właściwości produktu, jesteś zobowiązany do pokrycia kosztów obniżenia jakości towaru i/lub przywrócenia oryginalnego stanu.
Aby uniknąć obowiązku pokrycia kosztów, powinieneś zwrócić tylko nieużywane, nie noszone i najlepiej oryginalnie zapakowane towary.
4) Czy mogę zwrócić towary jako trener lub przedsiębiorca?
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie konsumentom w rozumieniu §13 BGB. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje przedsiębiorcom, sprzedawcom detalicznym i trenerom w przypadku towarów zamówionych w ramach ich działalności zawodowej lub handlowej.
Wyjątki od tej zasady są możliwe tylko za naszą wcześniejszą zgodą.
5) Co mam zrobić, jeśli zgubiłem formularz zwrotu?
Jeśli zgubiłeś formularz zwrotu, prosimy odesłać artykuły, które chcesz zwrócić, za pośrednictwem wybranego przez siebie dostawcy przesyłek. Niestety nie możemy zapewnić formularza zwrotu.
Proszę pamiętać, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
6) Co jeszcze muszę wziąć pod uwagę?
1) Rodzaj zwrotu pieniędzy
Zwrot kwoty faktury lub częściowej kwoty następuje
Odstępstwa od tego nie są możliwe.
2) Darmowe dostawy w Niemczech
Dostawy w Niemczech są darmowe (wysyłka) w przypadku, gdy spełnione jest jedno lub oba z następujących kryteriów:
Jeśli żadne z tych kryteriów nie jest spełnione po odliczeniu zwrotów, naliczone zostaną dodatkowe koszty wysyłki w wysokości 5,50€ za wysyłkę.
Zwrot nie zatrzymanych artykułów jest w Niemczech dla Ciebie bezpłatny, niezależnie od tego.
3) Darmowa dostawa za granicę
Darmowa dostawa za granicę zasadniczo nie jest możliwa. Odstępstwa od tej zasady można znaleźć na naszej stronie informacyjnej dotyczącej warunków wysyłki.
4) Przetwarzanie zwrotu pieniędzy
Zwrot pieniędzy zostanie przetworzony, gdy wszystkie zwrócone artykuły dotrą do nas i zostanie przeprowadzona kontrola pod kątem nienaruszalności i oryginalnego stanu artykułów. Czas do zaksięgowania kwoty zwrotu może wynosić do 14 dni.
1) zewnętrznie uszkodzone paczki
Jeśli paczka przychodzi do Ciebie widocznie uszkodzona lub po ponownym zapakowaniu, prosimy o zgłoszenie tego bezpośrednio u listonosza lub dostawcy i zaznaczenie uszkodzenia w urządzeniu skanującym dostawcy. Dopiero potem powinieneś złożyć podpis.
Jeśli wystąpiły ukryte uszkodzenia (uszkodzenia lub częściowe straty), prosimy o poinformowanie DHL w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia dostawy. Można to również zrobić, pozwalając na obejrzenie paczki w punkcie pocztowym.
2) uszkodzone / zniszczone artykuły
Jeśli artykuł z przesyłki do Ciebie przychodzi uszkodzony, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami mailowo pod adres info@tennistown.de
Nieodzowne są następujące informacje:
Po nawiązaniu kontaktu z Twojej strony sprawdzimy Twoją sprawę i jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą mailowo, aby poinformować Cię o dalszych krokach i ewentualnie uzgodnić z Tobą dalsze działania.
Rakiety testowe
Dla rakiet testowych obowiązują częściowo szczególne przepisy. Koszty wysyłki rakiet testowych w wysokości 5,50€ ponosi klient, darmowa dostawa nie jest możliwa.
Zwrot może odbywać się w Niemczech za pomocą dołączonego do przesyłki formularza zwrotu i w tym przypadku jest dla Ciebie bezpłatny. Przepisy dotyczące odstąpienia od umowy nie mają zastosowania do zamówień rakiet testowych. Dokładne wytyczne znajdziesz na naszej stronie internetowej w sekcji rakiety testowe.
Najłatwiejszym sposobem zwrotu zamówionych produktów na terenie Niemiec jest skorzystanie z formularza zwrotu dołączonego do przesyłki i zlecenie zwrotu DHL (Deutsche Post). Zwrot jest bezpłatny.
Niezależnie od wartości zamówienia, zamówienia są zwolnione z kosztów wysyłki, jeśli wśród zatrzymanych artykułów znajduje się przynajmniej jeden oznaczony dodatkiem.
Przy wartości towaru wynoszącej 150.-€ (wartość zamówienia minus zwroty) dostawa w Niemczech jest zasadniczo zwolniona z kosztów wysyłki.
Przegląd kosztów wysyłki
Zakupy są możliwe na fakturę już od pierwszego zamówienia (zakup na fakturę). Termin płatności wynosi 14 dni od otrzymania towaru.
W przypadku klientów prywatnych, którzy po raz pierwszy robią zakupy u nas, przeprowadzana jest ocena zdolności kredytowej. Stowarzyszeniom, firmom, instytucjom publicznym i innym oferujemy na życzenie płatność na fakturę również bez wcześniejszej weryfikacji od pierwszego zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do odstępstw od tych zasad w poszczególnych przypadkach.